Relak Minda Dirantau Seberang

Politik Malaysia kini menjadi suatu politik yang amat gila.Penuh keserabutan, berkecelamok.Tiada parti yang tiada bermasaalah,tiada bercakaran.

Adakala elok kita relakkan minda dengan melarikan diri jauh dari manusia manusia gila ini.Carilah sesuatu yang nyaman.Berjalanlah,berjalan menambahkan pengalaman.Meluaskan pandangan dan pemikiran. http://jom lawat tempat orang
Paparan perjalanan lokasi lokasi yang bolih menenangkan fikiran

Catatan Konpirasi

Ucapan Sultan Azlan Shah Tahun 1980 “Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis atau pengawal istana digaji untuk melindungi dan menjaga tahta, namun tiada satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Walau seberapa banyak peluru bedil atau peluru meriam sekalipun digunakan, namun tidak satu pun dapat menyekat kemarahan aspirasi rakyat. Jika kehendak rakyat jelata dimakbulkan Allah, maka (berlakulah) perpindahan takhta dari istana ke muzium seni dan budaya” – Sultan Azlan Shah ketika dianugerahkan Doktor Kehormat Undang-undang, di Majlis Konvokesyen, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang pada 29 Jun 1980



Beruk Baca Utusan

Beruk Baca Utusan

Rabu, 5 Oktober 2011

Sumpah Temberang Sumpah Keramat-Perbetulkan lah

WEDNESDAY, OCTOBER 5, 2011

YB Pakatan Rakyat Kedah kena 'fuck'


http://3.bp.blogspot.com/-coXvJYjKkos/Tovjr6UmFKI/AAAAAAAAFP4/wtRBPhLxVU0/s1600/2011-10-05_125639.jpg
artikal dia pie baca di KedahLanie

memang betoi laa Jap SP oii... gua tengok kekadang tuuu YB-YB Pakatan Rakyat nie macam dah lupa dah tugas depa sebelum menang dulu..... bila dah menang nie kelaku dah nak jadi UMNO dah....

Bukan apa kekadang tu alasan yg di bagi macam hampeh.... sedangkan rakyat di bawah dok tertanya-tanya mana YB yg depa pilih nie....

Rakyat kat bawah nie depa benda kecik2 pon depa boleh jadi isu... mcm ada YB tu dulu bila jumpa siap habih pie salamnya tapi lanie main angkat-angkat tangan jaaa....

dan ada sesetengah tu apa xtvt rakyat buat siap cari alasan tak mau mai.... letih laa... banyak mesyuarat laa... dah pie dah kawasan tuuu bulan lepas.....

mcm manikumar bagi alasan nie laa..nak suruh rakyat mai mengadap depa apa masalah dia..nie alasah fuck off jaaa....sepatutnya mcm hg kata laa pie jumpa rakyat tanya depa atuq meeting dgn puak penguasa feri bla bla bla..... itu baru pemimpin berjiwa rakyat...

jadi pada yg jadi YB tuuu pikiaq2 laaa pengundi skrg bkn mcm dulu dah letak tunggoi kayu pun depa pangkah.....

Tiada ulasan: