Relak Minda Dirantau Seberang

Politik Malaysia kini menjadi suatu politik yang amat gila.Penuh keserabutan, berkecelamok.Tiada parti yang tiada bermasaalah,tiada bercakaran.

Adakala elok kita relakkan minda dengan melarikan diri jauh dari manusia manusia gila ini.Carilah sesuatu yang nyaman.Berjalanlah,berjalan menambahkan pengalaman.Meluaskan pandangan dan pemikiran. http://jom lawat tempat orang
Paparan perjalanan lokasi lokasi yang bolih menenangkan fikiran

Catatan Konpirasi

Ucapan Sultan Azlan Shah Tahun 1980 “Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis atau pengawal istana digaji untuk melindungi dan menjaga tahta, namun tiada satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Walau seberapa banyak peluru bedil atau peluru meriam sekalipun digunakan, namun tidak satu pun dapat menyekat kemarahan aspirasi rakyat. Jika kehendak rakyat jelata dimakbulkan Allah, maka (berlakulah) perpindahan takhta dari istana ke muzium seni dan budaya” – Sultan Azlan Shah ketika dianugerahkan Doktor Kehormat Undang-undang, di Majlis Konvokesyen, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang pada 29 Jun 1980



Beruk Baca Utusan

Beruk Baca Utusan

Jumaat, 15 April 2011

Pak Ali Dah Mengamok

pak ali - jadi agen tapi buat terkejut pula? |2011-04-14 22:23:01

kalau dah jadi agen aka bapak ayam lah..n kenapa buat terkejut pulak terjumpak video n br tahu perangai sebenar anwar, so kononnya tak mahu pm malaysia berlagak alim tapi...



Dan kalau dah jadi agen, kenapa tak kumpul jawi, jakim, polis, sprm dan segala kuasa yg ada utk kepung hotel tu n cekup time tu jugak? Kan senang cerita? Mcm dok tgkp org khalwat..apa susahnya.? Ni susah2 amik video lah, simpan pompuan lah, nak cari identiti lah..kerja gila dan tak msk akal langsung!

Lagipun susah sgt ke nak trace anwar kalau setakat hotel kat kl tu? Dan bodoh sgt ke dia nak cari masalah lagi? Tak nampak sgt gila sebegitu si anwar tu?! Atau hanya org yg gila je yg pikir mcm tu?

Semakin lama semakin jelas mengarutnya...

Agen 'pelacur' aka bapak ayam tak salah ke? Tak kisah, janji kalau implicate anwar maka semua org lain jadi tak salah..tgk video lucah awam pun tak salah, ada bnyk dna lain kat anus pun tak salah, anwar sorang je salah...nampak tak betapa mengarutnya semua benda ni? Sudah lah..anwar bukanlah sorang malaikat, tapi kita jgn pulak nak jadi iblis!

Reply | Quote 0 0



pak ali - kucar kacir? |2011-04-14 22:44:49

tak payah lah nak salahkan reformis aka rakyat dlm kemelut politik negara..cuba tnya sejak bila umno reform ni wujud dan kenapa nama dia 'umno reform'? Dah tau jawapannya? Tak kan nak kena buat video lain pulak nak dpt jawapan tu..straight forward..the root cause of everything is umno! Semua kemelut skrg puncanya umno dah ahli2 nya yg tak tau nak baiki diri, bodoh sombong, gelap jiwa, taksub pemimpin, hipokrit, perbodohkan rakyat sendiri..tak nampak lagi punca kucar kacir negara kita? Rupanya gelagat buat2 tak faham ni tak berhenti kat dato T sorang je..ke memang tak paham?..tutup je lah site ni kalau gitu ka..

Pak ali, padang serai

Reply | Quote 0 0



ARY |2011-04-14 23:12:49

Pak Ali punya explanation diatas amat logik.

Bro anuar tak tanya Eskay ke perkara ni? Caught in the act...tak yah tangkap Anwar tengah main ,,,tangkap masa berduaan dengan pompuan tu pun dah hancus Anwar......kalau dah biasa buat kerja ni dengan Anwar tak kan tak leh nak perangkap dia...ni nak kasi video hitam putih lak.......seolah olah nak suruh rakyat buat spekulasi lak,,,,,,

So kita jangan lah jadi iblis kalaupun orang tu bukan malaikat macam Pak ali kata,,,,

Tiada ulasan: